onsdag 8 oktober 2008

Lidingöloppet

Cyklade Lidingöloppet idag. Med cross. Tid: 1:08:32. Lite svårt att veta exakt var man ska stoppa klockan, men jag körde fram till löparstatyn på grönsta gärde. Jag är inte helt nöjd med tiden då jag fegade och dessutom körde lite fel. Jag fegade för att jag hade dåliga bromar och vid felkörningarna fick jag vända och tappade därmed tid. Sedan borde jag kunnat pressa på lite mer också. Men sånt kommer nog bli bättre om jag kör fler gånger. 1:05:00 borde vara en måltid att sikta på framöver.
Jag har förresten anmält mig till de fyra första deltävlingarna i CX-cupen nu. Så det är bara att bita i några veckor till. Vi får se hur det går. Det är ju inga dåliga killar som ställer upp i övrigt.

Lägger in en bild på min cross också. Ja, just denna är inte min, men det är en sån jag har. Stevens Prestige Ultegra. Väldigt trevlig med alu-ram och kolfibergaffel. Bra utrustad också med full ultegra och FSA-vevparti (46-36). 1:05:00 borde vara en baggis....

Inga kommentarer: