fredag 3 oktober 2008

Biljävel!

Bilen som tidigare var trasig är nu hel igen. Men det kostade 7841 eller vaffan han nu sa i telefonen. Skit också. Jag ska omgående skaffa en ny eftersom det inte håller att ha den inne på reparation hela tiden. Återkommer med det.
Tyvärr sabbade bilincidenten min morgon. Jag var sur halva morgonen, från det att jag började tänka på bilen.

Jag cyklade i alla fall till jobbet idag. Tog räsern då den ändå ska övervintra på jobbet. I lägenheten får bara crossen och mtb:n vara på vintern. Det blir för mycket annars. Även Helenas fräser får åka till jobbet senare.

I eftermiddag ska jag i alla fall träna cross. Jag ska köra intervaller enligt rekommendationer i senaste Kadens. Startintervaller och tok-köra. Vända ut-och-in på lungorna liksom. Inte helt omöjligt att det blir en bana på Djurgården, kanske Valhalls klassiska "Ronde van den Ankdamm".

Inga kommentarer: